» دریافت قالب وبلاگ جدید سه ستونه کتابخانه لوکس بلاگ دریافت قالب وبلاگ جدید سه ستونه کتابخانه لوکس بلاگ برای استفاده از کد، آنرا کپی و در بخش تنظیمات وبلاگ خود درج کنید. معرفی کتاب جنگ تن به تن

 

جنگ تَن به تَن

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

«جنگ تَن به تَن»

«جنگ تَن به تَن» عنوان اثری از علیرضا اسفندیاری است که در قالب خاطره داستان به سرگذشت یک سرباز در جنگ تحمیلی عراق علیه ایران پرداخته است. این کتاب را سازمان حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس ارتش جمهوری اسلامی ایران منتشر کرده است.

علیرضا اسفندیاری در این کتاب به خاطرات رضا لطیفیان از سربازان دفاع مقدس پرداخته و وی در خاطراتش از عملیات‌ آزادسازی خرمشهر گفته است.

نویسنده خاطرات را از زبان راوی بازگو کرده و کوشیده است تا لحن او را در نگارش اثر حفظ کند. به این ترتیب، خاطرات داستان‌گونه کتاب بر پایه دانش و آگاهی یک سرباز از مناطق عملیاتی پیش می‌رود.

لطیفیان، خاطرات تلخ، شیرین و گاه طنزآلود بسیاری را در قالب 32 فصل کتاب بازگو و در این میان به ملاقات کوتاهش با حاجی بخشی هم اشاره کرده است. در طول شرح این خاطرات، ارتقای سطح آگاهی یک سرباز از زمان آغاز تا پایان مدت خدمت سربازی‌اش به خوبی مشخص است.

اسفندیاری به عنوان نویسنده این خاطرات، کتاب «جنگ تن‌ به تن» را به شهدای خرمشهر تقدیم کرده و با آوردن زیرنویس‌هایی نکات مبهم را برای مخاطب اثرش توضیح داده است. همچنین تصاویری از دوران خدمت سربازی حسین لطیفیان در انتهای کتاب آمده است.

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



تاريخ : شنبه 5 مهر 1393 | 8:47 | نویسنده : لطیفی |
.: Weblog Themes By Bia2skin :.